skolan:'!!

Heejsan som sagt var det första dagen på skoldagen efter jullovet:P,
skolan var väll sådär, jag var faktist duktig i skolan idag(a). jag lovade och ska följa det jag lovade. haha aa vaknade klockan 9:00 fixade mig sen stack jag till skolan  som en död idiot.haha. när jag kom till skolan såg jag den första läraren jag hatar mest utav allt framför mig jag bara tänkte oh fan min morgon började inte fint som den brukade när jag hade jullov. aa stack på alla mina fina lektioner och var duktig. lärarna förvånade sig som in i helvete men aa jag är en helt annan persson nu. efterskolan kom jag hem och fixade mig för att börja träna basket lite. efter det kom laureta in vi spela in massa roliga låtar för och fula oss lite. och nu sitter jag vid datorn som vanligt. ska in i duschen imon och imon på morgonen ska jag simma vi ska se hur kul det kommer bli i bussen. jag rania a idman brukar alltid skämma ut oss i bussen och det ska vi göra imon. aja puss ska rusa iväg pussohej!!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0