I'M SOOOO BACK HOES!

Shuehejsansvejsan!

Jag är alltid lite ON och OFF ibland,jag säger att jag ska börja blogga igen sen efter 3-4 inlägg så tröttnar jag eller har inte tid eller så tar ideerna slut för mitt liv är inte precis lika intressant som tex Kenzas ellehur:)?
Men tänkte inte bara börja med att skriva om vad jag gör på dagarna utan också andra saker som t ex skvaller,kändisar,detta händer inte och hiss&diss listor,det låter väl som en bra ide? Bloggen får då ett helt annat innehåll och det gillar ju vi ;) Tänkte berätta om vad jag har gjort de senaste två dagarna:

Igår: Då var det dags för skolfotografering! Det är mitt sista år på Arabyskolan så det blir det sista kortet jag tar för just den skolan.Då fick klackarna åka på och visst såg det fint ut med klackar för jag brukar inte ha det så ofta men det som inte såg fint ut sen var mina stackars fötter som värkte som bara den fick också skoskav och det är aldrig något som man njuter av ;(  Efter skolan så träffade jag lite folk här och där inte så mycket att säga om det hihi :)

Idag : Försov mig idag så missade min första lektion óch halva av min andra lektion inte bra det SKÄRPNING måste börja sätta alarm på min mobil som kan väcka mig.Men anledningen till att jag inte vaknar på morgoen är såklart trötthet jag får inte tillräckligt med sömn för att jag lägger mig så pass sent för att på nätterna så snackar jag med världens bästa älskling K♥    Sitter här just nu med elisar och vi gör inte så mycket utan vi bara softar och pratar om allt möjligt snart så blir det utgång för oss två så får vi se vad den hära världen tar oss hahah men skämt åsido låter som värsta svensken men måste skriva med läslig svenska nu så att ni förstår ;) 

Herregud detta blev ett långt inlägg men deal with it! Haha

HA DET GÖTT!♥                                                                                             

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0